Are you Scottish? You know you are a true Scot if...........
1. Ye can properly pronounce McConnochie, Ecclefechan, Milngavie, Sauchiehall St , St Enoch, Auchtermuchty and Aufurfuksake
Not sure about the second one?
2. Ye actually like deep fried battered pizza fae the chippie.
I did when I was a greasy teen.
3. Yer used tae four seasons in wan day.
Yep.
4. Ye canna pass a chip/kebab shop withoot sleverin when yer blootert.
I don't get drunk so I suppose that disqualifies me. But I do love the chippy.
5. Ye kin fall about pished withoot spilling yer drink.
See 4. You're a bit obsessed with drink aren't you?
6. Ye see people wearin shell suits with Burberry accessories - pure class!
Chav bastards!
7. Ye measure distance in minutes.
Lol. True.
8. Ye kin understaun Rab C Nesbitt and know characters just like him, in yer ain family.
I understand generally (some of the Glasweigan is out of my grasp being an East-coaster) but none of my family are reeking minks like that.
9. Ye go tae Saltcoats cos ye think it is like gaun tae the ocean.
Where?
10. Ye kin make hael sentences jist wae sweer wurds.
You've seen my posts. 8)
11. Ye know whit haggis is made ae and stull like eating it.
I know what it is... but haven't eaten it since I was at school. Bit gross for my palette.
12. Somedy ye know his used a fitba schedule tae plan thur wedding day date
Do you count?
13. You've been at a wedding and fitba scores are announced in the Church/Chapel.
Ha-Ha!
14. Ye urny surprised tae find curries, pizzas, kebabs, fish n chips, iron-bru, fags and nappies all in the wan shop.
Nappies??
15. Yer holiday home at the seaside has calor gas under it.
Holiday home? You rich faggot!
16. Ye know irn-bru is a hangover cure.
Yes, and I'm an Irn-Bru fan.
17. Ye learnt tae sweer afore ye learnt tae dae sums.
Fuck + Fuck = Two Fucks?
18. Ye actually understand this and yurr gonnae send it tae yer pals.
Can't be arsed.......
19. Finally, you are 100% Scot if you have ever said/heard these words;
How's it hingin - yes
clatty - no
boggin - no
cludgie - no
pished - yes
get it up ye - yes
Wee beasties - yes
erse bandit - yes
amurny - no
Away an bile yer heid - yes
peely-wally - yes
humphey backit - yes
Ba'-heid - yes
baw bag -yes
dubble nugget - no
"Is that yer Ayrshire bacon?"
